OFERTA INDYWIDUALNA

Panie Andrzeju

W nawiązaniu do naszej rozmowy przedstawiam ofertę szkolenia fotograficznego uwzględniającego Pana indywidualne potrzeby.

Podstawy Fotografii - 8 godzin

Podstawy fotografii - 3 godziny - czysta teoria

Celem szkolenia jest przekazać Panu wiedzę, która umożliwi radzenie sobie z aparatem, tj. uzyskiwanie oczekiwanych rezultatów, w każdy warunkach zdjęciowych. By go osiągnąć trzeba przyswoić pewien zakres wiedzy teoretycznej. Próba pominięcia tego etapu, zawsze kończy się porażką. Zrozumienie procesu powstawania zdjęcia, jest kluczem do powtarzalności wyników i satysfakcji płynącej z dobrych zdjęć swojego autorstwa.

Obsługa aparatu - 2 godziny - teoria / praktyka

Kiedy zrozumie się fotografię to obsługa aparatu staje się sprawą wtórną, jaki by on nie był. To jest jak z jazdą samochodem. Mając umiejętność prowadzenia jednego, pojedzie się każdym. Może będzie trzeba chwilę poświęcić na odnalezienie wszystkich elementów sterowania, ale wiedząc czego się szuka, szybko się odnajduje. Omówimy i przećwiczymy wszystkie najważniejsze funkcje Pana aparatu, takie jak tryby ustawiania ekspozycji, pomiaru światła czy pracy autofokusa. 

Zdjęcia w technice HDR - 2 godzina  - sama praktyka

Proponuję odbyć godzinny spacer po warszawie, podczas którego wykonamy serię zdjęć zgodnie z pana preferencjami. Będzie to pierwszy etap HDR-ów. Następnie usiądziemy i w polecanym przeze mnie programie SNS HDR, złączy Pan uprzednio wykonane zdjęcia, by uzyskać w finale piękne zdjęcia w technice HDR. Do tej części zajęć przyda się Pana laptop. 

W ostatniej godzinie, może Pan wybrać jeden z tematów.

Rozmawiamy o sprzęcie- 1 godzina - czysta teoria

Doradzę przy wyborze dodatkowych narzędzi, które mogą wzbogacić Pana warsztat. Poszukam dla Pana dodatkowego obiektywu, lampy błyskowej czy statywu - o ile takowe będą potrzebne. Przedstawione propozycje będzie charakteryzować najlepszy stosunek ceny do Pana potrzeb i możliwości sprzętu. Nie sztuką jest kupić najdroższy obiektyw, tylko najlepszy za najmniejsze pieniądze.

Masowe zarządzanie zdjęciami- 1 godzina - sama praktyka

Nauczę Pana jak wykonywać operacje na wielu zdjęciach jednocześnie. Mam tu na myśli zmianę nazwy, zmianę rozdzielczości, naniesienie znaku wodnego, edytowanie informacji EXIF. Wszystko co potrzebne, by sprawnie zarządzać zdjęciami i publikować je w Internecie.

Zasady archiwizacji i katalogowania zdjęć - 1 godzina - sama praktyka

Twarde statystyki mówią, że prawdopodobieństwo utraty danych, jeśli trzyma się je tylko w jednym miejscu, wynosi 100%. To tylko kwestia czasu. Natomiast doświadczenie podpowiada mi, że w masie zdjęć łatwo utonąć, tymczasem ja w swoim przepastnym archiwum poruszam się jak ryba w wodzie. Tego Pana nauczę.

Koszt kursu

800 zł 

przy realizacji w ciągu jednego dnia

 

950 zł

przy realizacji w ciągu dwóch dni

Uwagi do ofert

  1. Na podane kwoty wystawiam rachunek.

  2. Zajęcia mogą zostać zrealizowane zarówno w wskazanym przez Pana miejscu, np. u Pana w domu, lub w miejscu publicznym typu kawiarnia czy restauracja. Takie rozwiązanie jest praktykowane przeze mnie po wielokroć i sprawdza się wyśmienicie. Miejsce może wybrać Pan, lub zdać się na mnie. 

  3. Czas podawany jest w godzinach zegarowych.

  4. Podany czas obejmuje zajęcia stricte dydaktyczne. Przerwy na posiłki, czy przemieszczenie się należy doliczyć do całkowitego czasu trwania kursu. Łącznie nie powinny jednak wynosić więcej niż 60 min.

  5. Łączny czas zajęć dydaktycznych może ulec wydłużeniu maksymalnie o 60 min. 

  6. Przez 30 dni od zakończenia kursu, może Pan brać aktywny udział w internetowym kursie "Człowiek Na Fotografii". Oznacza to, że rozwiązując / wykonując zadania po każdej lekcji, zostaną one przeze mnie sprawdzone, oraz otrzyma Pan informację zwrotną. Będę Pana namawiał do korzystania z tej opcji, gdyż jest to bardzo dobry sposób na utrwalenie zdobytej podczas kursu wiedzy. 

  7. Na zakończenie otrzyma Pan elegancko oprawiony dyplom ukończenia kursu oraz niespodziankę :)

Mam wyśmienite referencje jako nauczyciel fotografii i jestem z nich dumny. Procentuje 8 lat doświadczenia pedagogicznego i 25 fotograficznej pasji.

W tymi miejscu pozwolę sobie przytoczyć opinię pani Sylwii Górniak, która w dniach 9-10 lipca zrealizowała ze mną kurs w trybie indywidualnym. Oryginał opinii znajdzie Pan TUTAJ

"Jestem zachwycona osobą Pana Dominika – jego wiedzą i sposobem w jaki ją przekazuje. Wstępnie wydawało mi się, że w ciągu jednego dnia kursu nie będzie możliwe przyswoić tematu fotografii, ale dzięki Panu Dominikowi udało mi się zrozumieć, jak powstaje zdjęcie. Po zakończeniu spotkania otrzymałam piękny dyplom w antyramie (wow) oraz spersonalizowany podręcznik z najważniejszymi treściami. Bardzo profesjonalne i indywidualne podejście do kursanta sprawia, że z łatwością przyswaja się wiedzę i można zacząć ją używać niemalże natychmiast. Super!"

Polecam zapoznać się przynajmniej z dwoma lekcjami mojego bezpłatnego, internetowego kursu Człowiek Na Fotografii. Lekcja 01 - “Zrozumieć Fotografię” i lekcja 02 “Ustawiamy Ekspozycję”. Chociaż częściowe przyswojenie zawartej w nich wiedzy, pozwoli skrócić nam czas zajęć teoretycznych. Zaoszczędzone w ten sposób minuty, przeznaczymy na zajęcia praktyczne.

Dominik Peh

Fotograf Emocjonalny

  • Facebook - White Circle

© 2023 by Fundacja Społecznie Wrażliwi

www.spoleczniewrazliwi.pl